Loading...

اخبار

فلش مموری های آینده این چنین خواهند بود!

نوشته شده در : 2015/07/11 - 10:48
کمپانی SanDisk فلش های جدیدی را که دارای شکلی خاص می باشند، طراحی کرده است که به زودی روانه ی بازار خواهند شد. در واقع شما با خرید یکی از این فلش ها دارای دو فلش مموری با پورت های متفاوت و از نوع USB 3.0 و USB-C می شوید.
فلش مموری های آینده این چنین خواهند بود!
USB-C استاندارد جدیدی از درایو های فلش است که رابطی ظریف و کوچکتر از USBهای معمولی دارد، اما با سرعتی بسیار بالاتر از آنها طراحی شده است که با ورود خود به بازار، طوفانی در دنیای تکنولوژی برپا می کند و شما شاهد آن خواهید بود که USB-C در عرض یک سال آینده کل بازار IT را در دست می گیرد! در سمت دیگر فلش های جدید SanDisk همان USB 3.0 با رابط نوع A وجود دارد که همه ما با آن آشنا هستیم و درایو رایج برای ذخیره اطلاعات در این روزها شده است که البته سرعتی 10 برابر USB 2.0 دارد. در حال حاضر SanDisk تنها تولید کننده این نوع فلش های دوگانه نیست، بلکه کمپانی های دیگر هم دست به کار شدند تا در این طوفان عظیم دنیای IT سهیم باشند. اما می توان گفت که اولین جرقه ی تولید یک پل از USB-A به USB-C توسط کمپانی SanDisk زده شد. درست است که در حال حاضر شما درگاهی برای اتصال USB-C به کامپیوترهایتان یافت نمی کنید، اما پس از ورود این نوع USB، پورت اتصال آن نه تنها برای کامپیوترهای دسکتاپ و لپ تاپ تعبیه می شود، بلکه گوشی های هوشمند و تبلت ها نیز از این پورت بی بهره نمی مانند! در واقع فلش های دوگانه هم کامپیوترهای دسکتاپ، لپ تاپ، تلفن همراه هوشمند و تبلت ها را به یکدیگر مرتبط می کنند و هم پلی میان گذشته (USB-A) و آینده (USB-C) هستند!
دسته : سخت افزار منبع : CNET بازدید : 3043
برچسب ها : فلش مموری

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!